Hackhaber

Asakir REZİL rüsva oldu

Asakir kod adıyla bilinen ve geçtiğimiz günlerce en yakın arkadaşı ewo-türk’ü satıp hançerleyen hackerin rezil bir davranışta bulunduğunu idda eden bir vatandaş aşağıdaki rezilliği screenledi.

VATANDAŞ: Rezilliğin böylesi görülmedi zone alacakken gözüme çarptı ve Asakirin rezilliğini bende hemen ss alıp size yolladım Asakirin Rezillikleri.

https://i.hizliresim.com/zMMmy6.png

https://i.hizliresim.com/GDDvG6.png

11 Comments

  1. Pa4lakVRT

    Diyecek Söz Bulamıyorum 😀

  2. vay amk rezillik ya mectury reis sen 4 aylıkmı doğdun adıma fake zone alınacagını düşünemiyormusun adujıasbdfasghdnmasd

  3. mectury önüne gelen sikimsonik haberleri yayınlamayı bırak artık sende biliyorsun asakirin kendi adına zone almayacağını.

  4. Klasik Asakir Aq Neden Şaşırdınız 😀

    • aynen kanka index basmadıgım siteleri kesinlikle zone alırım zaten her zaman alırdım halada alıyorum

  5. JustArma

    HACKNEWS ADMİNLERİ AĞIR MAL YEMİN EDİYORUM YA FJEQWKHFQWKHFUIQWHI APTAL OROSPU ÇOCUKLARI FHQJWKFQKJF PARDON DA KENDİNİZİ NE SANIYORSUNUZ AMINA KODUMUN 3 YAŞ VELEDLERİ ANANIZIN AMINA FÜZE ATARIM GERİ DÖNDÜRMEYİN BENİ

  6. JustArma

    AMINA KOYİM BAŞKA ADAM ALMIŞTIR SİZ NE KADAR APTALSINIZ AQ BOŞ BOŞ HABER YAPMAYIN BİZ HACK HABERİ YOLLUYORUZ PAYLAŞMIYORSUNUZ APTALLAR MAL MAL HABERLER YOLLUYOR ONLARI YAYINLIYONUZ

Leave a Reply

Hacklink Hacklink al Php Shell download Hacking forum Best Hacking forum