hack haber

FataLworm Hakkında Tüm Gerçekler! (Yalancılıkta Master Yapmış Resmen)

Bir Yalan Öyküsü

Ziya abimiz sözde insanların dediklerine göre janti bir abimizdi. En azından o kendini öyle tanımlıyordu. Size bu herifin bir kaç olayından bahsetmek istiyorum hemde oldukça ciddi bir şekilde. Konuyu daha iyi anlayabilmeniz için yazımda katı bir haber üslubu değil, sanki arkadaşıma anlatıyormuşum gibi anlatacağım.

Bahsettiğimiz kişinin sanaldaki asıl nickname’i FataLworm’dur. 2015 veya 2016 tam hatırlamıyorum, spyhackerzdan çıkma olan bu şahısın üye toplayarak powerhack.net adlı forumu açtığını biliyoruz. Daha sonra yeterli performansı alamadığını görünce forumu kapattı. Fakat onun söylediğine göre askere gittiğinden dolayı kapatmış falan filan yalanlara bak. Bir insan bu kadar sıkar mı ya? O sıralar forumunu yakından takip ediyordum ve günlük aktifliği 2 veya 3’ü geçmiyordu ki o da zaten yönetici olan kişilerdi. Daha sonra tekrar utanmadan spyhackerz’ın eteklerine sığındı ve SHT kurucusu Mectruy kendisini affedip platformunda yöneticilik bahşetti(bir kere daha) bir gün fatal ve değerli TolanK1‘in arasında geçen bir konuşmaya tanık oldum. Konuşma içerisinde fatalworm, iş konusunda yüksek yerlerde tanıdığı insanlar olduğunu ve TolanK’a her türlü desteği vereceğini söyledi. Buraya kadar herşey güzel. Aradan birkaç ay geçti ve TolanK1 aynı konuyu açtığında fatalın kıvırtmasını görmeniz lazımdı. Lafı nasıl çeviriyor nasıl geveliyor. En sonunda TolanK1 anladı fataldan bir halt olamayacağını ve iletişimi kesti.  Fakat benim huyumdur büyüklerime karşı saygılı davranırım. Bundan dolayı ben iletişimimi kesmedim kendisiyle. Bir gün yine yönetim grubundayız. Fataldan bir öneri çıktı. Dedi ki, “instagram user datası satın alalım, panel açıp satış yapalım parasını ben vericem” vs.  Herneyse tamam dedik herşeyi ayarladık. Fatala sesleniyoruz ortada fatal matal yok amk topuk olmuş. Gruba etiket atıyoruz. İki günde bir bakıyor, yok işte toplantıdayım, yok konteyner sayımı yapıyorum, yok şöyle yapıyorum, böyle yapıyorum saçmalamaya başladı. Biz yine dedik ki “cidden belkide meşguldur rahatsız etmeyelim” aradan üç geçti, fatal bana skype’dan mesaj atmış diyor ki “100 tane instagram user aç” ben de dedim ki hassikitr lan ordan karşında uşağın mı var pezevenk. Aradan 5 dakika geçti. Fotoğrafı gitti, engellemiş 😀 zaten bu olaylar olduktan sonra forumdan tekrar toz oldu gitti. Aradan birkaç yıl geçti ve tekrar geldi. Yine mecin ayaklarına sığındı ve forumda kalması konusunda bir sakınca görmedik. Meğersem geliş sebebi tamamen bana olan kiniymiş. Gelidiği günden beri etrafındaki çoluk çocuğu toplayıp kendisine “abi” dedirtip saygı kazandı. Sırf etrafındakilere zengin olduğunu söylediği için. Maksadı insanları bana doldurup, üzerime salmaktı. Peki ya fatalworm bizi şaşırttı mı? Tabikide şaşırtmadı. Bizzat bana ve yakın arkadaşlarıma iftiralarda, hakaretlerde bulundu ve fındık kabuğunu doldurmayacak beyniyle şahsımı ifşalamaya çalıştı karşılık verdiğimde ise forumu bir kez daha terketti. Ondan sonra imhatimine geçti orda da insanlara yalanlar söylemeye başladı. Yok işte param var pulum var pul koleksiyonum var vs. Artık insanlar fatalın ne derece bir yalancı olduğunu bildiği için kimse onun dediklerine itibar etmedi. E haliyle fatalworm ise imtde artık yapamazdı. Çünkü karşısında kandıracak kimse kalmamıştı. Tek bir yol izleyebilirdi. Eskisi gibi bir forum açmak ve üye olan masum insanları ağına düşürmek. Fatal bunları planlarken, birdenbire Lamb kodadlı hacker tarafından powerhack.net adlı domaini hacklendi. Böylelikle orayı tekrar açamazdı. Üstelik domainin kendisine ait olmadığını falan da söyledi fakat nafile. Kimseyi artık kandıramadığı için bu söyledikleri insanlara etki etmedi. Bundan ötürü gidip farklı bir forum açtılar şimdi it gibi orada debeleniyorlar. Allah ıslah etsin ne diyeyim.

Şimdi ona neden ziya dediğimizi anlıyor musunuz?

HackNews.ORG

1 Comment

  1. DAMAR

    Cidden Yazik

Leave a Reply