Şizofren Gerçek Bir Şizofren miymiş ?

İnternet ortamında bir baltaya sap olamayan, Şizofren nickini kullanan K.D isimli şahıs hakkında ajansımıza bir gizli belge bırakıldı ! Gizli belgeler içerisinde neler yazıyor dersiniz ? Şizofren‘in gerçekten ruh sağlığı ve akıl raporu varmış ve geceleri falan uyuduğu zaman ailesi elini kolunu bağlıyormuş ki uyurgezer olarak uyanıp kafasını duvaralara vurmasın. Gerçekten acınası bir durum olsa da bi o kadar da utanç verici olduğunu söylememiz gerek.

Kendisini tanıdığımız kadarıyla eski zamanlarda Terörle mücadele ekibinde çalışıyormuş aradan yaklaşık 2 yıl geçtikten sonra sanalda warez tanrısı olmaya karar vermiş.. Sanal dünyaya girer girmez en hızlı index yiyen lamer ödülünü kaldırmak da başlı başına bir başarı olsa gerek.. Üstelik bir değil iki değil üç değil, dört hiç değil, beş hiç hiç değil, altı hayatta olamaz, sekiz olması imkansız, dokuzdan bahsetme bile, yaklaşık on defa farklı hackerlar tarafından saldırıya maruz kalmış.

Kısacası bu kadar saldırıdan sonra hala hacklenebilmek için gerizekalı falan olmak gerek ki zaten raporu da bunu tam olarak ispatlıyor. Hani küçük bir çocuğa verseniz domaini hostingi sizlere yemin edebilirim ki kendini şizofren’den daha çok koruyabilir.. Fazla uzatmadan ajansımıza gönderilen raporu aşağı ekliyoruz. Özel hayatın gizliliği, mahremiyeti falan filan nedeniyle fotoğrafı biraz sansürlememiz gerekti..

Şizofren‘in en yakın zamanda bir tımarhaneye kapatılması halkın yararına olabilecek en büyük güvenlik önlemidir. O kadar sıkıntısı var ki sokakta gördüğü çocukları yakalayıp yere yatırarak göbeklerine üfleyerek dudağıyla titreşim veriyormuş şizofren‘den korkan çocukların anneleri çantalarıyla şizofren‘e vura vura olay yerinden uzaklaştırıyormuş. Yani arkadaşlar bu kadarı da düşman başına.. Düşünsenize eşinizle çocuğunuz parka gidiyor, karşılarına böyle bir manyak çıkıyor ve çocuğunuzun göbeğine üflüyor. Ne bileyim yani bize tehlikeli gibi gözüktü.. ilginç.. Eşinize zarar vermeyeceğinin de bir garantisi yok.. Kısaca bundan ve bunun gibi insanlardan uzak durmanızı tavsiye ederim.

Hacknews Tarafsız Habercilik Sundu