Bİ BU KALMIŞTI ! Yer6Sec İFLAS ETTİ ! 

YER6SEC KONKORDATO İLAN ETTİ

Yanlış duymadınız!!! Veyahut bu bir mecaz değildi !!!  Yer6Sec tokat manyağı yapıldı ve kasasındaki tüm parasına Anarchosa kodadlı hackerin SM’sine uğrayarak el konuldu ! Yeraltının rezil forumlarından birine yapılmış olan bu küstahça saldırıyı Anarchosa üstlendi !!!

TOKAT YİYE YİYE YÜZLERİ KIPKIRMIZI OLDU !!! 

Zamanında açtıkları forumu biryerlere getirebilmek için CTF yarışması adı altında spyhackerz.org forumunda yaptıkları reklamlar ile bilinen vasıfsız birkaç lamerin bir araya gelmesiyle oluşmuş olan bu tiskinç grubun rezillikleri önümüzdeki dönemlerde gün be gün tarafımızca deşifre edilecektir.

Adminleri Parayı Bahiste Kaybetmiş.  “İki elde seksenlik olduk amına ! “

Y6Sec Forumunda Administrator olarak bilinen Burki kodadlı site yetkilisi yer6secin tüm parasını bahis sitesinde kaybetmesi sonucu yer6sec forumunu maddi durumda büyük zorluğa sokması sebebiyle forumdaki adminlikten tekme yemesi bir oldu ! hahahahh siz nasıl hackersiniz böyle.. salak ile avanak filmi aklımıza geldi.

Sıçtı Bide Utanmadan Sıvadı ! 

Bir insanda utanma olur amk ! Tüm bu olaylar yaşanırken burki, bahis oynadığı sitenin admin paneline giriş yapmak istedi ve anarchosadan medet umdu ! Anar bir dakika bile düşünmedi ve “Ailenin rıskını bahiste yiyen orospu evladına bir tane de ben vurayım” diyerekten burki adlı lamere hokkalı bir şamar yapıştırdı ! Öyle bir yapıştırdı ki o şamarın sesi tüm Türkiye’yi inlettti. Yer6Secin kasasındaki tüm parayı kaybeden tokat manyağı burki sayesinde forum konseyi iflasını verdi !

 

Olaya Birde Poyraz Lameri Dahil Oldu ! 

Sitenin admini olan gaddar adlı salak paranın bir kısmını kurtarabilmek için anarchosaya tehditlerde bulundu… İşin içine mahkemeyi ve siber suçları katacağını belirtti. Bu yeni moda sanırım illegal ortamda para tokatlanıp legal yöntemlerle halletmeyi olağan gösteren bu kaçıncı aptal ? ayrıca gaddarın kendini adamdan sayıp tehditlerinin bir ağırlığı olduğunu düşünmeside sanki bize alice harikalar diyarında bir gün hissi yarattı.

M.Y*sin Yontaş, C*ylan ünal gibi her defasında farklı isimlere para gönderten anarchosa’dan açıklama geldi !

Siz domalınca sıkıntı yok da, ben sikince mi suçluyum  ?  Bu konunun manşet olacağını biliyordunuz, buna göre davrandınız.. Sözde daha önce görmediğiniz tanımadığınız adminize de söyleyin biraz bilgi edinsin amk WebOfisi scriptinin admin paneline deneltme çektim, yuttu ahahah sizi sikmek inanın ki çok zevkli. Göte melhem sürün belki acısını biraz alır… Poyraz amınakodumun fakiri seni sana sesleniyorum, CTF düzenleyeceğniz zaman bundan sonra çeyrek altın yerine adam akıllı birşeyler koyun.. 500₺ olabilir çzlxödşsödl çeyrek altın ne amk çocuk mu oynatıyorsunuz orospu evlatları bi tam ekmek et döner ısmarla daha pahalı.. Giren girdi artık. Giren şemsiye açılmaz..İnanki daha önce çok kişiye soktum o şemsiyeyi hiçbirinde açılmıyordu ❤ “

YER6SEC’İN KASASINDA KALAN SON ŞEY..

Tuzluk yoksa o bizim ikramımız olsun zuhahahahhahhah

Tüm spyhackerzin kahkahaları fizandan duyulmuş vaziyette

Hacknews.org hack haber sunar..