hack haber, Hackhaber

SPYHACKERZ’DA BÜYÜK DEĞİŞİMLER !

“BURDA BİR ORDU VAR ….!

TANRIM… ÇOK KORKUTUCU GÖZÜKÜYORLAR…

DİŞLERİNE KAN BULAŞMIŞ…

BENİDE SİKERLER Mİ ?

KAÇMALI MIYIM ?

TABİAT ANA SANA SIĞINDIM VE SENDEN YARDIM DİLİYORUM…”

Yeraltı dünyasında lider hacking platformlarından olan SpyHackerz‘da büyük değişimler başladı… Artık spyhackerz gruplara ayrılacak ! Yanlış duymadınız… SpyHackerz günden güne çok hızlı yükselişe geçmeye başlamasıyla birlikte forumlarındaki işleyişi düzenlemek zorunda kaldılar. Böylelikle insanlarım hep istedikleri o değişim geldi…

Sosyal Medya Ekipleri oluştu…. ve Uluslarası işler yapmaya koyuldular.. Hemen ardından KIZILBÖRÜLER isimli defacer grubunun kurulmasıyla birlikte birçok porno sitesinin ve hosting şirketlerinin içlerinden geçmeleri bir oldu.

SpyHackerz’da değişimler devam ediyor… Şuan sanalda bulunan en aktif, en saldırgan ve en milliyetçi grup olarak bilinen SpyHackerz’ın bu tarz bir değişime uğraması tüm hacking camiasınım gönlünü aldı…

Bu arada dikkatinizi çekmek isterim; 

Defacer ekibinin başında hacking hakkında uzun yıllardır tecrübeli olan Nobody duruyor. Boru değil yani. Koskoca Nobody… Ne bekliyordunuz ? Kılıç arslan gibi bruteci salakların lider olmasını mı ? İlahi değerli okuyucumuz sizde ne şakacısınız he 🙂

HackNews – Tarafsız Habercilik Sundu.

Kalitenin Adresi ——–> https://www.spyhackerz.com

19 Comments

  1. AtakBey

    Nobody veledi benim yarrağımın üstüne oturmaktan başka birşey yapmıyor.

  2. YouTube

    😀 😀 hsvsgsgss ne diyor bu sikik güleceğim yoktu veled yuvası spyhackerz mi kalitenin tek adresi yav bı siktirin gidin amq ya şimdi kesin bu yorumu onaylamazsiniz 😀

    • Comment by post author

      Nobody

      kurduğun cümlenin içeriğinin %80 i küfür. yaşını az çok tahmin edebiliyorum…

      • YouTube

        Kendinize Milliyetçi diyorsunuz ama TR sitelerine İndex basmakta üzerinize yok buna nasıl küfür edilmez kardeşim sen dassak mi geçiyorsun bizimle aynı zaman da Qwewrws bu tarz kelimeler kullanarak kendini çok güzel ergen veled olduğunu zaten ispatlamış oluyorsun neyin kafası bu

  3. “Yeraltı dünyasında lider hacking platformlarından olan SpyHackerz‘da büyük değişimler başladı”

    ulan herkes kendini lider görmeye başlamış spy bünyesinde brutecileri barındırarak lidermi olacak
    (dork)porno

    böyle yazıp belki düşürürsünüz bruteden sizi çakallar

    Anarchosa index üstü yedikten sonra site hackleme (brute açmayı) bıraktın heralde
    afferin afferin böyle devam

    • Comment by post author

      Haklısınız değerli okuyucumuz. Ne desek bilemedik.. Bana index üstü index attınız ve tüm spyhackerz lamer. Bundan dolayıda hemen bu haberin üstündeki en baba hack forumu oylamasında da en sonuncu biziz. Siz ise dünyanın en iyi defacerisiniz ve dünya sizin etrafınnızda dönüyor. Ben ise insanlara at gözlükleriyle bakan bruteci bir ergenim. Kesinlikle hacklinnk için ayırdığım siteye index atmadım. Ve sizde ayt adlı platformdan bir lamer değilsiniz. Siz tüm spyhackerz’ın tamamından daha iyisiniz ve siz yorum atarkenn biz hacknews ajansı olarak korkudan öyle titriyoruz ki dişlerimizden sesler çıkıyor. Psikolojimiz bozuluyor ve olayın etkisinden çıkamıyoruz. Bu haberi yaparak da size ve tüm hack camiasına büyük ayıp ettiğimizden dolayı özür dileriz… Keşke öz abim siz olsaydınız… İyi günler sevgili takipçimiz

      • AtakBey

        Bunu diyen Anarchosa da Aytde Phpshell.xyz nin reklamını yapmaması gerek misali.

    • Comment by post author

      Nobody

      bu yorumu atan elemanda ayt li zaten W:E:QE.QWe

      • mrx

        iyi güldüm de sizin halnize güldüğüm kadar gülmedim
        işinizi yapıyorsunuz okey herşey güzelde şu brutecileri artık çıkarın bünyenizden

      • RitaliN

        2klı sünepe k*rt heçkır nobadi xcvmalkvamlskdf

  4. isor1234

    olum benide alin yav anarcihosa benide alin bak

  5. Nefes

    Nerden Baksan Tarafsız Habercilik 👍

  6. O kadar taraflı bir sitesiniz zaten ne beklenir bu anorchosa mıdır nobody mıdır hepsi bela oldular sanala ztn spyi överler başka işleri neki kalitenin tek adresi derken ?

  7. EjTuopXo

    Şöyle bir yorumlara baktım da gerçekten de spy veled yuvasıymış ben kimseye lamer demem bilgisi var ya da yok adam mı değil mi ben ona bakarım spy da ne adamlık var ne bir gurur herkes analarına söver onlar güler gülmek güzel bir şey ama geniş olmak kadar gavatlık olamaz ister yorumu onaylayın ister onaylamayın sonuçta bunu siz okayacaksınız herkese lamer dersiniz ama dönüp de kendinize bakmazsınız her horoz kendi çöplüğünde öter kimler gelip geçti siz kalıcı olacağınıza mi sanıyorsunuz amq bir kez sunucu paranız ödenmese çöpsünüz.

  8. Turk sitesi hacklemekten mahkemeye verdim sizi yakinda vatana ihanetten hapisi boylayacaksiniz!

  9. El Behram

    Nobody kardeşim tam destek sizlere 🙂

Leave a Reply