hack haber, Hackhaber

Asakir 17 yaşındamı ?

Asakir kod adlı hacker gerçekten 17 yaşındamı ? bugün gizli bir kayıt gönderildi ve bu kayıt youtube videosu şeklindeydi. Asakir hakkında inanılmaz iddialar birbirini kovalıyor. Son günlerde dostundan çok düşmanı bulunan ve eğildiği anda arkasında onu sikmek için bekleyen birçok düşmanı olan Asakir bu karambolden çıkabilecekmi ?

İŞTE O TİTRETEN GERÇEKLER

Asakir Lamer’inin aslında 17 yaşında bir veled olduğunu biliyormuydunuz tüm kanıt’ları burada : https://www.youtube.com/watch?v=dmTIYjCBk84

28 Comments

  1. Comment by post author

    Anarchosa

    Cidden rezil bir durum
    Asakirin 17 yaşında olması hack dünyasında büyük bir kaos çıkaracak.

    Not: bende 17 yaşındayım dhjdhrkdndk

  2. THE PASHA

    Bana kendisi 17 yaşında olduğunu söylemişti de bu ne alaka 😀 bazı 17 yaşındaki çocuklar bazı yaşça büyük insanlardan daha bilgili mesela birisi baba parası yiyor birisi sanayide çalışıyor bence yaşa değilde direk karektere bakılmalı karekteri henüz oturmamış bazı 10 13 15 yaşlarındaki çocuklar hariç tabiki

    • AsakiR

      haberi yollayan arkadas 11 yasında bu veledi yatağa atıp kamera açtırıp ss almıslardı allah çarpsın aoıjdhaısoujdasjd

  3. Misafir

    Beni tehdit etmişti annesiz sivasa gel dedi orospu cocugu 15 yasında 17 değil

  4. AsakiR

    3. DUNYA SAVASI BENIM YUZUMDEN CIKACAK AQ

  5. Lamb

    İşlenmiş tüm suçlar üstünüze kalmıştır.

  6. Bu çocuk en son 2 ay önce 15 yaşındaydı ne ara 17 oldu? Çocuğun hayatı yalan amk sakın inanmayın buna.

  7. Pa4lakVRT

    Mal evlatları zone kayıtlarınızı kirleticem

    • Fh2

      ANLIYORUM…

      • Pa4lakVRT

        Fh2 milletten onu bunu öğrenmeye çalışıp hava atma amcık
        Amq bebesi bütün dosyalarını aldığımı unuttunmu jznnaka
        Dikkat et mirror-h zone kayıtlarını spammer programımla yok etmiyeyim

    • La orospu cocugu benim adima zoneyi kim aliyor hangi oç aliyorsa dursun ne gidecdgi yeri varki

  8. Lamb

    Artık son verin şu saçmalıklara beyler.

  9. JustArma

    14 yaşındayım amk

  10. 7 yaşımdayım api enes Japur izliyom

  11. KriptoX

    Evet anladık ki
    Hacknews çöp beyinsiz mal kayniyor
    17 yaşında diye veled bellendi adam sizden daha fazla şey biliyor hacknews cidden aptal hakiki aptal.
    Bu sokuk hacknews te dürüst haber yapan var mı?

    • KriptoX

      Bi zikircibey düzgün haber yapıyor.

    • Nedir bildigi sey brutemi bilgi amk salagi git abin gelsin la mr.sph1nxle benden bypass methodlari dilenen cocuk o

      • AsakiR

        sen kimsin senden bypas dilenecem fiberdns i bypaslarken feridden bişeyler gördüm okadar suan sizle muhabbetim yok isimtescilin tüm paketlerinidemi sizden öğredim bypaslamayı lamerler

    • Comment by post author

      Anarchosa

      Merhabalar saygı değer KriptoX bu zamana kadar sizi küçük düşürecek haber yaptıysak üzgünüz. ama lütfen şahsi nedenleriniz yüzünden sevmediğiniz şeylerden bahsederken genel olarak konuşmayın. Bu arada zikircibey de aramızdan ayrılmıştır.
      Haberler hakkında şikayette bulunmak isterseniz; https://spyhackerz.com adresinden bize ulaşabilirsiniz.
      Sizlere iyi günler dilerim.

    • Comment by post author

      Anarchosa

      Merhabalar saygı değer KriptoX bu zamana kadar sizi küçük düşürecek haber yaptıysak üzgünüz. ama lütfen şahsi nedenleriniz yüzünden sevmediğiniz şeylerden bahsederken genel olarak konuşmayın. Bu arada zikircibey de aramızdan ayrılmıştır.
      Haberler hakkında şikayette bulunmak isterseniz; https://spyhackerz.com adresinden bize ulaşabilirsiniz.
      Sizlere iyi günler dilerim.

  12. Bu cocugun tek bildigi sey yokdur zaten attigim ifsadada bruteci oldugu belirlendi simdi bir dusunelim bilgili olmak brute acib mr.sph1nx ben ve baskalarindan bypass methodu calmak la site basmak bilgili olmakmi?
    Bunlarin hepsi var zaten bir ifsa olarak
    https://hacknews.org/2018/08/17/asakirin-butun-planlari-ortaya-cikti-gizli-tanik-2-sabunlu-yazi/ burda var hepsinin kaniti sm den baska bildigi yok aptal orospu cocugun

  13. alert(“Lamer Detected”);

  14. AsakiR

    bu laflarım bonelese gelsin senin 7 ceddini tengrini ananı bacını karını kızını halanı teyzeni dayını dedeni nineni 1 yasındaki dogmamıs çocugunu olmayan karını namusunu şerefini haysiyetsiz gavat babanı dayını amcanı 7 sülalendeki amı patlamamıs yarrak yüzü görmemiş kızların hepsini yarrak hastası olan patlak akrabalarını yengenin kardesini kız kuzenlerini erkek kuzenlerini hamamda kıllı amını temizleyen orospu faishe kaltak anneni amı kara bacınnı
    at yarragı hastası gavat babanın 7 ceddini skypede sanal sex yapan ablanı
    ıcq da at yarragı pesinde kosturan ananı
    aptal orospu akrabalarını namuslu akrabalarını top gay diye ayırdım etmeden amından götünden başlayıp agzına kulaklarına kadar hatta işi abartıp amcıklaırna götlerine nutella döküp yanıma anarchosa mectury spy sky ve tüm spyhadckerz üyelerini alıp daga taşa vura vura bagırta bagırta kel kafasını okşaya okşaya senin o gözlüklerine dölleri damlata damlata 40 yerinden delik açana kadar sike sike haşat ediyim ananı traktore bindirip köyümdeki dağda sikiyim
    ananı ormancılara sikiyim
    anana izmir escortda çalışan istanbullu gavat erkeklerlee sex yapayım
    ananı önce sikip sonra kerhaneye satıp parasıylada bacını satın alıp evimin orospusu yapıyım olmayan kız çocugunun amcıgını sikyiim bu günleeri hatırlarsın inş çocugun oluncada benden korkar saklarsın çocuklarını
    ananın amcıgındaki küpe gibi duran o tas parçasını sikiyim anannı sikip porhub.com da videoyu yayınlayıp aldıgım paralarla senle zenciyi sikiştirip gay porno çekeyim boneles gavat babanın götünü şaplaklayım 7 sülalendeki genç yaşlı karıların hepsini serwan abimle yan yatırıp sikiyim
    hadi eyw

  15. Hawleri_Serwan

    Daha done kadar Bana sw yoLLuyordun rootLa diye aptaL orospu ewLadi Seni Heckirmi oLdun Aq yawagi

Leave a Reply

Hacklink Hacklink al Php Shell download Hacking forum Best Hacking forum