Hackhaber

Terörist Suriye Rejimine TurkzGrup Tokadı !

Dur durak bilmeyen saldırıların bir yenisi daha geçtiğimiz saatlerde geldi. Ve açıklamalarında hedef siteye TurkzGrup mührü vurarak yayın hayatına son verdiklerini söylediler. Bu haberin yanı sıra boş durmayan ve saldırıları ile adeta teröristlere sanal alemde beyaz bayrak açmaya zorlayan R4PTOR‘un şerefli mücadelesinde birçok milliyetçi hacker’da destek verdiklerini açıkladılar. sanal alemde verdiği ve yanında birkaç köklü siteden başka kimsenin bulunmadıgı, TurkzGrup‘un itlere tek başına saldırdığı şu dönemde HackNews Haber Ajansı olarak yanlarında olduğumuzu, bu davaya gönül vermiş olan tüm hacker kardeşlerimizi de bu saftan yer almaya davet ediyoruz. Zaman birliktelik zamandır. Zaman hainleri alnının çatından vurma zamanıdır. Ve biliyoruz ki ben susarsam sen susarsan o susarsa….

Neyse konumuza dönelim;

İndexi yine anasayfaya çakan ve aynı “BEKLEYİN GELİYORUZ” mesajını vererek inlerinden kafalarını çıkarmamaları konusunda tembihte bulundular. R4PTOR kod adlı hackeri tebrik ediyoruz. Verdikleri bu şanlı mücadelede yalnız olmadıklarını da bildirmek istiyoruz.

TECAVVÜÜÜZZZ 😛

http://archive.li/hluKn

http://mirr0r.org/zone/176051/

16 Comments

  1. Yoruldum

    S*r*y diye bir devlet mi var aq vsbshhzhjzhzjznzj

  2. Yoruldum

    Öyle bir devlet var da biz mi bilmedik akshhshsjsjghu ikincisi bu raptiye mi raotor mu traktör mu bunun anasını sikeyim çok prim vermeyin bu ortalık piççine 😀 lamer oiç tahta kurusu :F

    • akose

      Adam işini layıkıyla yapıyor , adamın anasına sövüyorsun . Yazık ulan sizin gibiler yüzünden sanal bitti .

  3. R4PTOR

    Normalde gelip yorum atmam ama yukarıda yoruldum diye yorum atan pkk hack grupları adminleriyle bağlantısı olan serwan kod adlı hackerdir

    bugüne kadar pkk ve kürdistan propragandası yapan sitelere bastım her bastığımda skypeden gelip bana fırça atmaya çalıştın yok kürt adını neden sansurledın vs diye sana kaç defa dedim kürtlerle bir alıp veremediğim yok diye dinlemedin yetmedi anama sövdün ben sesimi çıkarmadım çünkü o bastığım pkk ve kürdistan propagandası yapan siteler sana nasıl battıysa gelip bana ana avrat sövdün
    istediğin kadar küfür et skypede küfür ettiğinde de sövmedim yine sövmeyeceğim.
    mr.shade sana ana avrat söverken sana ben destek oldum aldırma diye şimdi bakıyorumda ana avrat söver olmussun
    düşman olarak gördüğün herkes icraatsiz senin için acıyorum sana serwan

  4. JustArma

    HEPİNİZİN ALAYININ AMINA BALYOZLA VURAYIM AQ TAMAMMI KAVGA YAPIYORSANIZ GİDİN ÖZELDE YAPIN SİKİCEM ÖLÜNÜZÜ DE SİZİ DE

  5. Lamb

    raptor full boktan sitelere basiyor ama millet o boktan siteleri yuceltmeye çalisiyor

  6. Lamb

    R4ptor yorumu ben atmadım kanka ellerine sağlık bu arada 🙂

  7. En iyi mogol/cin melezi orta asya irkini sikrn

    Ulan illa agzimi actiracan aq suriye sitesinin kurdlerle ne alakasi var. Diyelim ki var bana ne aq ya asil icraatsiz sensin hayatinda gelip root yapmamis bypassin ne oldugunu bilmeyen herkes lamerdir ki html bile bilmiyorsunuz aq milletin indexini editlyecek kadar lamersiniz arti kimin pkk li oldugunu herkes biliyor ben sana baskalari yanlis anlar dedigimde sen ilk sovdun sonra ben sana sovdum ss ler var arti yaptigin sey olur bir hata ve kabullenmiyorsun ki sana gore hata degildir diye dusunuyorum .
    Neyse Allaha emanet ol sende
    Ha bide pkk li adamlar felan filan diyorsun hersey icraat kardesim getir ulkendeki tum hackerleri topla bak bakalim kimin icraatleri cok ?
    Kendini kral felan da sanma neyse aq gelip burada kimlerle ugrasiyoruz.

  8. En iyi mogol/cin melezi orta asya irkini sikrn

    Bqna mi aciyorsun olum sen daha dunyada yokken ben hack yapiordum icraatin kadar konus jsjsjsjsksjsbyasin 17 aq siktir git arti o yoruldum nickiyle yorum atan ben degilim onun anasini avradini sikim aq

  9. Cyber Ottomans

    Bas bas dostum. hiç eksik bırakma bu tohumsuzlara. yakışır. kutluyorum.

  10. Turkz siken

    İlk öncelule turkz grup denen orospu cocuklari sadece 30 kisiden olusan lamer grubudur helsininifsaa edecegim haberler hazir bunmallar bi bok bilmez

  11. JustArma

    ÇOK BOŞ YAPIYORSUNUZ CİDDEN AMINA KOYİM ZAMANINDA HERKES TAKİP ETMEYE CALISIRDI BİZİ FHQWKHFEWKUHF HEPİNİZİN İFŞASINI TOPLADIM AMINA KOYİM Bİ GÜN DÖNERSEM HEPİNİZİN ANASINI AK’YLE TARİCAM

  12. Ellerine, emeklerine saglik 💙

Leave a Reply