Hackhaber

deep-cyber.org adlı lamer sitesi Online!

deep-cyber.org adı altına açılan hack sitesi ilk icraatını unesco senegal şubesine resim yükleyerek yapmış bulunuyor ! ve bunu haber değeri taşıdığını düşünüp haber ajansımıza yolluyorlar ! Kınıyoruz hemde şiddetli biçimde. Böyle resim yüklemek bilindiği üzere ağır lamerlik olarak bilinmekte ,  domainleri ve forum içeriklerine bakıldığında muhtemelen sahibinin 10-13 yaş arası olduğunu tahmin etmek hiçde zor değil , forumlarında copy paste dışında tek bir paylaşım bulunmayan ve adeta eski bir çöp tenekesini andıran hack forumu bundan böyle ellerinden geldikçe online kalacaklarını bildirdi. deep-cyber yani bir diğer adı ile deep-ass hole

not: muhtemelen siteleri yakın süreçte hacklenip kapanacak ama biz yinede haberlerini yapalım çocukların içnide kalmasın hevesleri.

 

işte o utanç verici kayıtlar..

http://www.unesco.sn/files/deepcyber.png

http://golgeler.net/view->576623

16 Comments

    • Senin attin ddos benim hosuma gider gorduk kimin lamer oldunu git kumunda oyna kodumun arizona kertenkelesi

      • Aslında şimdi fantezi yapmak istemem ama inan Sitenizi erişime kapadım diye övünmüyorum .
        Gel bizim siteyede resim yükle kodumun gavatı.
        Kumunda oyna diyorsun ama benim için gururdur vatanımın her santimetrekaresinde şehit kanı yatan toprağında.

  1. Oo edebiyat da yapar biz paylasmadik o siteyi gir sitemize oyle bir paylasim yok
    Tamamen fake haber

  2. KurokoTetsuya

    Çalmak konusunda Çağrı Taner ile yarışırlar.

  3. Admin yaz gerçekten de gelmiş neyin kafasını yaşıyonuz lan en fazla 2 hafta o bile fazla 🙂

  4. ByBarbaros_

    Sitenin ömrü fazla sürmez bilgine… 🙂

  5. Tatava yapmayın hackleyebilen icraat göstersin.Ddosla olmuyor o işler

    • ByBarbaros_

      Aslında ddos’la çok güzel işler olur , mesela sitenize 5.000 – 10.000 tllik hasar verdirtebilecek kişiler var o yüzden fazla atar gider yapmayın.

      • Biz siteden para kazanmıyoruz hack forumu burası satış platformu değil 2 saat kapatınca birşey elde edemiyor kimse sadece kendi hırçınlığını tatmin ediyorlar.Bizim kimseye lafımız yok bu adamın böyle bir tag paylaşıp küfür hakaret yağdırması garip değil mi ? yarası var gocunuyor başka birşey yok

  6. çakal admin naber :D

    heveslerini kırmayın çocukların adin sende ufacık çocuklar uğraşma bırakın öğrensinler hemen küfür ediyorsun 😀 manykmısın olm sen şizofren 🙂

  7. Oncelikle site yoneticisinin amk turkcesini gelistirip ondan sonra post atsin geldik ddos olayina sıķıyosa bide bizim erismimizi kesin. Admin bozuntusu bu postun altina pm at bekliyorum

  8. NinjaCR3

    Ya bi s*ktirin gidin ya kendiniz bypassdan baska bir sey bilmeyen pezevenklersiniz hala Havij kullanan mahluklarsiniz sen simdi gel foruma bak aq

  9. NinjaCR3

    adiniz ustunuzde iste lamerhaber yani haber yapan lamerlar 😀

  10. NinjaCR3

    lan kafam karisti bunu size yazmisim siteleri karistirdim boknews.org sizsiniz 😀 lamerhaber le bir sıkıntım yok

  11. Lamer deepcyber.org

    Nerden başlasam bakıyorum Turkz den sonra sizde Xenforoye geçmişiniz . 2. olarak forumları gezerken ordaki konuları değiştirip paylaşıyorsunuz . 3. Turkz ve diğer forumlardan size rütbe vericez diye yalvararak adam aldınız yanınıza bunuda bilmeyenler varsa belirtiyim burdan . Ha bitirmeden SARUHAN birader sen necisin aga her bi bokun altında sen varsın hangi foruma gitsem zonelerde felan adın var kaç forumda hack yapıyorsun onu bi çözemedim . Tht felan sonra deep cyber rütbe diye arkadaşlarını satıp gittin . Sonra kendinize bi bakın adınızda bi hayır var mı Deep cyber 🙂 sırf laf olsun diye hack yapıyorsunuz ne gündeme göre hareket ediyorsunuz nede başka bi halt hacklediğiniz siteler tayland veya Bangladeş siteleri diğer yandan o bi bok bilmeden Anca türk sitelerine uyarı html atıyorsunuz harbi bir gün forumunuzu karıştırırım bilginize takipteyim hepinizi ha bu arada Cybergun dikkat et paşa forumdaki üyelere içindeki herkese güvenmeyin …

Leave a Reply

Hacklink Hacklink al Php Shell download Hacking forum Best Hacking forum