hack haber, Hackhaber

[email protected] (Alper seyyar) Meğer gerçekten Sikilmiş

[email protected] kod adlı hackerimsi dün yaptığı açıklamada 2. kez sikilip gebe kaldığını kabul etmemişti ancak bugün gündeme düşen bu bomba gibi kanıtlar ile 2. kez sikilip gebe bırakıldığı artık netleşti, yani Root team tarafından kesin olarak gebe bırakılmış. Screenler bunu ispatladı, geçmiş olsun. Root team’ın iki azılı hackeri tarafından tost yapılan Alper Seyyar bakalım intikamını alabilecekmi. Alperin doğuracağı rootbabies ‘leri yetimhaneyemi bırakacak hepbirlikte göreceğiz.

İŞTE GERÇEKLERİ ORTAYA KOYAN AÇIKLAMA

Root Team : Alper Veledi kafa Tuttun Collector.today Sitene Bastık. Sonra bize sovdun 2 gun sonra hack3rs.xyz ye bastik ve salağın tekisin he anca fake konuşmalar bak domain Stabilin Ama Site Artik Onun Olmustu Panelin şifresi bitek onda vardı, Bizde Panelin şifresini istedik vermedi biz kendimiz bulduk bastık annesiz şerefsiz orospu çocuklarinaa duyurulur. Kanıt : https://resmim.net/f/CDMl9f.png Not ; Alper lameri SpyHackerz Gibi Kaliteli Bi Forumda Bulundun, hatta rank bile aldın ama gelmismemişsin. Ordakiler Senin Babanın Doğum tarihinden Eski tarihte Hack Yapıyordu 😀 Onlardan Yardım isteseydin tecavuze uğramazdın iki kere.. Kocalarından Not

25 Comments

  1. Gerizekali attigin resmin fake oldugunu herkez biliyo aptal skype mesajlasmasi oyle mi oluyo aptal

  2. ya yiyosa benim foruma bassanıza amına kodumun 15 16 yaşındaki sübyanları hele o vampirin tipini sikeyim 12 yaşında velet amına koyim babası kesiyor saçlarını pü hepinizin anasını götten türbanlı sikiş yaparak videoya alıp blogger sitenize index olarak basayım kodumun k*rdoları sanaldan uzağız diye millet ağa olmuş. hassiktirin gidin sik kırıkları sizden bi bok olmaz.

    • Orcun Root

      Bize Öfkeyle Kalkınma Yarrak Olur Zararın

      • YARRAMIN ANTİFRİZİ DAHA YAŞINIZ 15 16 BEN 19 YAŞIMDAIYM AMINA KOYİM 2010 2009 PİYASASININ ELEMANIYIM YARRAM BENLE KALKIP SİDİK YARIŞTIRMA SİTE ORDA FORUM ORDA GÖTÜ YİYEN GÜCÜ YETEN ATAR İNDEXİ YİYEMEYENİ YARRAKLARA ALIRIZ Kİ ALDIK ZATEN AMINA KOYİM HADİ HODRİ MEYDAN. VAMPİR DENEN OROSPU ÇOCUĞU MURATIN ANNESİNİ AĞIR SİKİCEM ZATEN

    • Orcun Root

      amına koyduğumun kamyon tekeri ananın amına yırtık lastik atiyim boynuna geçsin orospu çocuğu militan seni kendini ne sanıyon gavat ananın amına 5 kilo döl boşaltiyim anan hamile kalsın kız kardeşini sikiyim senin karına tecavüz ediyim kaşarın oğlu

      • YARRRRAMIN ANTİFRİZİ KÜFÜR ETME BANA İCRAAT GÖSTER BAS SİTEME HADİ? AMINA KODUMUN 5 KULAKLI VELEDİ. OLUM SS ALSAYDIM O YAYINI KEŞKE AMINA KOYİM OFF NE İFŞAYDI AMA AMK 15 YAŞINDA VELET SENİ

  3. AMMINA KODUMUN FEFERIL VAVAROKU BASMAZSAN ANNEN KAŞAR BASMAZSAN OROSPU ÇOCUĞUSUN FORUMUNUDA AT HELE BI
    Bas Hadi ?
    bekliyoruz sitelerimiz : (Yakinda Rootateam a .org veya .com domaini alincak )
    dertliyiz.fm.tc
    yusufrootsec.wordpress.com
    orcunrootsecurity.blogspot.com.tr
    gerçi free sireye basacak kapasiten yok. bunlara basamazsan soylr domain alinca ilk sana atcaz bas diye sjdejsjjs

    • HOSTİNTEGRA SAHİBİ AOGDAN KAVGALI OLDUĞUM ELEMAN YARRAM SHELL BASIP SAĞA SOLA BEN PAYLAŞTIM GİT SOR BAKAYIM NE DAVALAR YEDİĞİMİ. GÖTÜNÜZE GÜVENMEYİN BEN O GÖTÜDE SİKERTİRİM ASLANIM. ARKANIZA ÖNÜNÜZEDE GÜVENMEYİN. İŞİNİZ MADEM İFŞA MİFŞA HODRİ MEYDAN AMINA KOYAYIM ETİNDEN KORKANIN KEMİĞİNİ SİKEYİM !

      • Orcun Root

        SUS ULAN İCRAATSİZ OROSPU ÇOCUĞU KARINI SİKERİM SİKER SENİ NAMUSUNU ALIRIM ÇÖPE ATARIM ŞİMDİ SİKTİR GİT YUMRUĞU KODUM MU AMINA KOYİM

      • AMINA KOYCAM BEKLE SEN. O BLACK STAR DENEN ŞUURSUZ OROSPUNUN ANNESİNİ ARAYIP ŞİKAYET ETTİĞİM GİBİ BABANA YAZIP ANNENİN MEMESİNİ İSTEMEZSEM İSMİM “EMRE BOZKURT” DEĞİL ORUL ORUL OROSPU ÇOCUĞU. 7 SANAL BENİ SİKSİN Kİ ANANI İFŞALAMAZSAM. PİYASAYI BIRAKTIK GİTTİK MİLLET AGA OLMUŞ. LAN YARRAM F4R3L_W4RR0CK NİCKİNİ AZ ARAŞTIR GÖRÜRSÜN İCRAATLERİ YARRRAMIN ANTFRİZİ ANCA LAF OROSPULUĞU YAPARSIN REEELDE ÇIKSAN ABİ ÇEKERSİN BURALARDA AGA KESİLİRSİN SEN BUSUN OROSPU FERYADI BEN ONURA RESELLER VERİRDİM ODA SİZE VERİRDİ VERMESE BİLE GRUPLARDA BENDEN DİLENİRDİNİZ AMINA KODUMUN ERGENLERİ SİZİN GELDİĞİNİZ YOLDA SEVGİLİLERİNİZİ ANANIZI SİKE SİKE GELDİM BEN AMINA KODUMUN ERGEN GERİSİ İLK OKUL OKUYAN OROSPU ÇOCULKLARI SİZİ MEKAN ORASI SİTE ORASI BASAMAYANIN ANASININ AMINDAN KAN ALIRIM KAN. HADİ BAKİM GÖRELİM SENİ.

      • Orucun Root

        SEN BEKLE KARINI ELİNDEN ALICAM AĞLATICAM SENİ ANANIDA ATLA KAÇIRCAM DİCEKSİN YAPMA ETME YALVARACAKSIN OLUM AMINA KOYDUMUN ŞİŞME BEBEĞİ SENİ

        ANANA POSTACI KILIĞINDA GİDİYİM OĞLUNDAN MEKTUP VAR DİYİM LELİLELİAHA AMINA KOYDUMUN CAZISI DİYİM ONUDA KURT GİBİ ISIRIP KAÇİM

      • ANANA BALIKLAMA ATLAYIP AMINDA DİSKO BAR KLÜP AÇAYIM AMINA KODUMUN VELEDİ ZİNASI BASARSAN GÖTĞN YERSE BASARSIN YARRAM HADİ BAKAYIM. BASAMAZSAN ANANI SİKERİM.

      • OLACAK KARINI GERDEKTEN ÖNCE ÖLDÜRÜRCESİNE SİKİP SANA BIRAKAYIM OLACAK KIZINI GECE KAÇIRIP SİKİP ÖLDÜRÜP KOYNUNA KOYAYIM. LAN TİPİNİ GÖRDÜM BABAN OLSAM ANANI DEĞİL SENİ SİKERİM BÖYLE OĞLUM VAR DİYE. AMINA KODUMUN HABEŞ MAYMUNU SENI

      • Orcun Root

        ANANIN AMINA EL BOMBASI ATİM ANANIN AMI BOOM ETSİN KARINI 31 KİŞİ GRUP YAPALIM KARININ AMINI GÖTÜNÜ PATLATALIM KAN İÇİNDE KALSIN SORNA KARININ ÖLÜSÜNÜ SİKİYİM ANANI MEZARDA SİKERİM KIZ KARDEŞİNİ ORMANA GÖTÜRİYİM SIRTINA PETEK BALI ATİYİM AYILAR SİKSİN KIZ KARDEŞİNİ AMINA KOYDUMUN AĞIR GAVATI PKK DÖLÜ SENİ ANANI SİKTİKCE KUDUR GÖT

      • SENI YAPAN BABANIN ANASININ SİKEYİM İLAHINI TİLLAHINI SİKEYİM DİNSİZ PİÇ KURUSU SENİ. DÖL İSRAFI KÖŞE BAŞI ÇOCUĞU. ALLAH SENİ YARATIRKEN “BEYLER BAKIN BAKIN NABIYOM QŞEKWPSPSL” FALAN DEDİ KESSİN AMINA KOYİM ETTİĞİN KÜFÜRLERİN 4 BİN KATINI SANA VE ANANA ARMAĞAN EDİYORUM KIRMA ERGEN SENİ YOL AL HADİ.

      • Orcun Root

        Ananın alında sigara söndürürüm yetim orospu çocuğu ananı ormana kaçiriyim ağaca çivi çakim ANANIDA oraya koyim bağliyim anan hareket ettiği an memesine çivi girsin ananın AMINA mandal asar sikerim karının kafasında fındık kırar yedirip sikerim ilkokul hocanı sikiyim ananı götünden eşeklere siktiriyim bacının AMINDA birdir bir oyniyim

      • Ya dinsiz imansız yetme çocuk ji siktir git amına KOYİM. Bi sike yaramıyorsun herkes biliyor aq. Aç siteni sen ben seve seve basarım ?

      • Orcun Root

        nah basarsın orospu çocuğu sen kimsin lan gelmiş buraya herkeze artislik yapıyosun biz adamın götünden kan alırız kan

      • bre amına kodumun newi aç sen sitenide oraya annenin ifşasını koymayan ne olsun amına koyim. spy da fake isimle takılırsınız darbede cc dilenirsiniz bi bitmediniz amk. burdan o murat denen şuursuz fukaranın anasını sikeyim. norslar veletlerindensiniz o by umut denen kürdonunda bacısını götten sikeyim

      • Orcun Root

        amına kodumun orospu evladı spy’da makarasına takılıyorduk imzama boşuna orcun root yazmadım alper lamerin sitesine basmadan önce imzamıda değişdim şimdi konuyu uzatma amını kırarım senin

  4. Heçkır

    Başlığa koptum fıaj9ufuaggah

  5. Olm hep veletce kelimeler kullaniylsunuz yok annen kaşar yok bilmem ne ananin amiyla kasarli tost yaparimlan ben enikler daha yeni turediniz

    • Bİ BOK BİLMİYOSUNUZ AMINA KOYİM ORTALIKTA DOLANMAYIN KODUMUN ERGENLERİ SANALIDA İSTİLA ETTİNİZ SİKTİRİP GİDİN O CCLER İLE MCPRE HESABI VS DÜŞÜRÜN AMINA KODUMUN DÜMBELEK ŞEBEKLERİ SİZİ

  6. AsakiR

    bu laflarım bonelese gelsin senin 7 ceddini tengrini ananı bacını karını kızını halanı teyzeni dayını dedeni nineni 1 yasındaki dogmamıs çocugunu olmayan karını namusunu şerefini haysiyetsiz gavat babanı dayını amcanı 7 sülalendeki amı patlamamıs yarrak yüzü görmemiş kızların hepsini yarrak hastası olan patlak akrabalarını yengenin kardesini kız kuzenlerini erkek kuzenlerini hamamda kıllı amını temizleyen orospu faishe kaltak anneni amı kara bacınnı
    at yarragı hastası gavat babanın 7 ceddini skypede sanal sex yapan ablanı
    ıcq da at yarragı pesinde kosturan ananı
    aptal orospu akrabalarını namuslu akrabalarını top gay diye ayırdım etmeden amından götünden başlayıp agzına kulaklarına kadar hatta işi abartıp amcıklaırna götlerine nutella döküp yanıma anarchosa mectury spy sky ve tüm spyhadckerz üyelerini alıp daga taşa vura vura bagırta bagırta kel kafasını okşaya okşaya senin o gözlüklerine dölleri damlata damlata 40 yerinden delik açana kadar sike sike haşat ediyim ananı traktore bindirip köyümdeki dağda sikiyim
    ananı ormancılara sikiyim
    anana izmir escortda çalışan istanbullu gavat erkeklerlee sex yapayım
    ananı önce sikip sonra kerhaneye satıp parasıylada bacını satın alıp evimin orospusu yapıyım olmayan kız çocugunun amcıgını sikyiim bu günleeri hatırlarsın inş çocugun oluncada benden korkar saklarsın çocuklarını
    ananın amcıgındaki küpe gibi duran o tas parçasını sikiyim anannı sikip porhub.com da videoyu yayınlayıp aldıgım paralarla senle zenciyi sikiştirip gay porno çekeyim boneles gavat babanın götünü şaplaklayım 7 sülalendeki genç yaşlı karıların hepsini serwan abimle yan yatırıp sikiyim
    hadi eyw

Leave a Reply

Hacklink Hacklink al Php Shell download Hacking forum Best Hacking forum